bio-café Kiem
In onze lichte oranjerie kun je 's winters heerlijk warm zitten bij de houtkachel en bij mooi weer hebben wij een fijn ruim terras buiten staan.
Alle dagen kun je bij ons koffie/ thee/ fris drinken, lekkere koeken eten of genieten van een overheerlijk taartje. De koffie wordt door één van onze barista getrainde collega's voor je gemaakt, uiteraard ook volledig bio!
Esther maakt voor ons de taartjes en het bananenbrood van Susan vindt inmiddels ook gretig aftrek.
Chef Susan bereid op woensdag, vrijdag en zaterdag onze lunchgerechten. Zoveel mogelijk direct van het land of uit de kas, zo de keuken in en op het bord. Op het krijtbord in Kiem kun je lezen wat er vandaag op het menu staat.
Dinsdag en donderdag is het iets eenvoudiger, dan hebben we verse soepjes, tosti's, seitanbroodjes en groentenflappen voor de lunch.

Heb je iets te vieren? Neem dan contact met ons op voor de mogelijkheden. Wij hebben ruimte om 'kleine' groepen te ontvangen en een leuk programma op maat verzorgen.
Even weg van kantoor? Wij hebben een besloten ruimte voor max 10 personen waar je kunt vergaderen, lunchen en/of presenteren.
Rondleiding/ interesse in ons bedrijf? Neem contact op voor de mogelijkheden, dan overleggen we wat jullie willen zien en horen en wie van ons dat het beste kan vertellen.
Contact: info@delepelaar.com
